Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 ianuarie 2014

Hai sa va arat poze rare cu Martina Stoessel (Violetta).
Poza asta chiar imi place! Voua nu ? 
 
Lui Tini ii plac forte tare caini.

Aicia Tini are suvite mov . Va plac ? Mie da.

 Iar Martina are foarte multi prieteni.
 Ce mica era Tini si ce draguta :3
 Unde pui mana Jorge (Leon)? :)




 Va pwp Tini :*

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pozele acestea cu Martina sunt facute de mult, cam in vară 2013. Nu sunt deloc rare.

      Ștergere
  2. E dragut blogu totusi dar pune mai multe postari

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa mai pun dar nu am avut timp perioada asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi dar tu sti blogul violetta fan?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt deloc rare sunt vazute

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. gresesti e minunata o adorrrrrrrrrrrrrrrrrrr pe marina pe violetta

      Ștergere
  7. imi place de martina si jorje sunt fabulosi minunati ii iubesc dar unde a pus mana jorje leon a terminatao serios vorbind au fost sa-u sunt cel mai tare cuplu pupiciiiiiiiiiiiiiiiiiii sa mai postati fotografi cu martina si jorge va rog va iubesc paaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ce mai faceti urmaritorilor eu bine de fapt minunat va place violetta va rog sa raspundetia daca aveti curaj eu o sa postezacum cat am timp pana incepe violetta stiu ca e reloare dar mai vreau sa mai vad odata trebuie sa scriu ne mai vedem paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va pup

    RăspundețiȘtergere
  9. OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZELE SUNT COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SI DRAGALASE!!!!!!!!!!!!!!!UUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MAI ALES CU CATEII!!!!!!!!!!!!DAR SUNT DE ACORD CU ANDREEA NACU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALEXIALPSVIO

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi se pare ca un anumit băiat ( jorje ) va primi un sex oral dela o anumita fata ( tini )

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei Cristina te fut in gur pana iti dizvirginez gaoaza iar lu tini io bag intre sanii aia mari siincuru ala sexy

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt frumoase pozele dar de ce nuu pui si tu poze mai noi cu Tini Stoessel in realitate si pui numai poze rare . Pozele aste le stim

    RăspundețiȘtergere