Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 aprilie 2014

Bluza Violetta

Buna sunt Criss si vreau sa va arat ce mi-am luat




 Va place bluza mea?Astept comentari :)
Pa!

23 de comentarii:

  1. Ce frumoasa esti! Vr sa fi sys a mea>?(Erica)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Am vrea si noi. Imi puteti spune de unde ?

    RăspundețiȘtergere
  3. PUFULETULE!!!!!!!!!ALEXIALPSVIO

    RăspundețiȘtergere
  4. E o corcitura du-te dracu si lăsama cu Porcaria ta de blide Gunoiera

    RăspundețiȘtergere
  5. Proasta dracului ce corcitura ai spunei la mama sa iti cumpere o bluza noua dar cum nu iti permiti ca stai in gunoi nu ai cred ca bluza aia corcitura aia ai gasit-o in gunoi nici un leu costa o mi-e mila de tine ce corcitura ai tu sti ca Martinei nu ii place cand cineva are corcituri de bluze cu ea sa caca si pipi doar asta sti tu sa faci sper sa mori in chinuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba proaso si vorbesc serios ciuetica sa-i spui lu mata si ce bluza nici tu nu-ti permiti fraiero

      Ștergere
    2. ma ciufuto tu chiar na-i alt ceva mai bun de facut decat sa postezi minciuni despre vasile cristina esti o barfitoare scarboasa si ce petrecere ai da ma tu uratenia pamantului vaco nimeni no sa dea laik la comentarile tale scarboasa sa-ti fie rusin

      Ștergere
  6. Mai bine inchideti blogul si lasane in pace pentru ca nu ne place blogul tau am face toti o petrecere daca am scapa de blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai parul cam cleit si varfurile cam despicate fata sa dusi taranca fara bani

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o corcitura din gunoi

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca ai gasit-o in Proasto Gunoiro asa te voi numi diaz in nainte gunoiera.(Erica)

    RăspundețiȘtergere
  10. lasati-o in pace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALEXXIALPSVIO

    RăspundețiȘtergere
  11. Taci din gura Anonimule

    RăspundețiȘtergere
  12. Grasana si proast de Anonim

    RăspundețiȘtergere
  13. Tu taci,si lasate de blog si de yooutobe si fati si tu un blog sa ai si tu asa multi vizitatori camsi Criss .Si daca vrei bine si daca nu nu.Nu te mai lua de ea si taci din gura.(Miruna Popescu)

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna sunt Miruna Popescu,si nu stiu ce va facut Criss ca ii vorbiti atata de urat.Nu va inteleg de loc.In plus tu Anonimule nu ii mai vorbi urat la Criss ca ea e o fata de treaba.Si cu siguranta ca au intrat tigani pe blogul lui Criss.Miruna Popescu

    RăspundețiȘtergere
  15. O injur incontinnoare fara sa ma intereseze ce zice proasta aia de Miruna.Nu ea imi spune ce sa fac.Poate sa imi zica infiecare zi ce sa fac ca nu ma intereseza ce zice proasta de Miruna.Nu ma intereseza de Miruna si de comentariul ei de caca.

    RăspundețiȘtergere
  16. O ce corcitura de bluza.Cred ca ai gasit-o in tomberonul tau jegos vai doamne ce corcitura urata de bluza esti si tu o corcitura de fata.ha ha ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  17. Dute cu corcitura ta de bluza.Mai taci tu din gura gunoiero ca ai o corcitura de bluza .Mai taci din gura!Proasta dracului ce sampon folosesti murdaro ca ai parul cam cleit dute proasta naibi de gunoiera!Ha Ha Ha.

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai fix proasta naibi de gunoiera cu corcitura ta.Esti o corcitura de bluza a ta.Nu mi ciuda pe tine.ama roare de tine proasto.ha ha ha aha deci ai facut o besina o simt ca puti rau de tot mai taci din gura.ha ha ha ha

    RăspundețiȘtergere