Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 mai 2014

WOW

Wow sunt Criss si uitati ce am gasit 


Martina Stoessel: "Eu m-au atacat, familia mea și a amenințat să mă omoare" 
A explicat în "Infama", care este "hărțuirea mass-media", care se simte victimizat și a spus că boala a fost inventat anorexie.

Luni 2014-5-doisprezece 
Din zvonurile care circula despre o presupusa anorexie sufera Martina Stoessel, "Violetta", idol adolescent a vorbit la programul "Infama", împreună cu părinții ei și a spus că a simțit atacat și a amenințat că o omoară familia sa prin intermediul rețelelor sociale. 

"Eu am inventat că au o boală. Ei nu pot vorbi mult pentru că știu, știu că pentru a provoca moartea", a spus afectat dai vina pe mass-media. 


"Este tot minciuni, pentru că nu au nici măcar un psiholog așa cum a spus. O mulțime de oameni m-au atacat, au atacat familia mea, am amenințat că o omoară moarte. Nu știu de ce așa de rău, nu știu de ce atât de multe minciuni" , a adăugat el.
 
Va pwp :*

8 comentarii:

  1. Aaaaa!!!!!ce prostie!!!vroiau sa o omoare pe vio?!ce naiba s a intamplat dar cred ca e foarte aducator la moarte!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o iubesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!si ai scris gresit:,,MARTINA''

    RăspundețiȘtergere
  3. CEL DE PE 20 IUNIE E AL MEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALEXIALPSVIO

    RăspundețiȘtergere
  4. ULTIMUL DE PE 20 IUNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALEXIALPSVIO

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Criss,numele meu este Emma si scuze daca mai este o Emma pe acest blog dar vreau sa imi pun numele meu adevarat,am 10 ani si sunt o mare fana a Violettei si cand ti-am vazut blogul m-am gandit sa scriu si eu comentarii pe el ca e super blogul tau Criss.Am vazut ca ai o postare super fana despre Violetta m-am gandit sa postez si eu comentarii pe el.Si am mai vazut una cu bluza ta cu Violetta este super faina bluza ta,vrau sa iti spun ca si eu am o bluza cu violetta care seamana cu a ta si costa 15 lei.Te rog ma lasi sa scriu si eu comentarii pe blogul tau Criss.Imi place de tine foarte mult de tine si ai cel mai bun blog din toate blogurile despre violetta.

    RăspundețiȘtergere
  6. e o minciuna ce-ai scris despre vio,blogul tau e o mare prefacatorie

    RăspundețiȘtergere
  7. dar aceasta stire pe ce program de stiri a fost dat??

    RăspundețiȘtergere